Reklamace a vrácení zboží

Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků. Pokud máte problém s našimi výrobky, rádi Vám pomůžeme.

Kontakt:
reklamacie@gastrokuchyne.sk

Adresa pro zaslání zboží:
Expediční sklad B-commerce,
Duklianská 16
085 01 Bardejov
Tel: 054 202 89 51

Jak mám postupovat při reklamaci?

Stáhněte a vyplňte reklamační protokol z naší stránky, zboží bezpečně zabalte a spolu s vyplněným formulářem zašlete na uvedenou adresu. Reklamace vyřizujeme standardně do 30 dní (soukromé osoby) nebo 45 dní (podnikatelé).    Stáhnout

Jak mám vrátit zboží?

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete do 14 dní od převzetí zboží vyplnit odstoupení od smlouvy uvedené na naší stránce v části obchodní podmínky a zboží zaslat na uvedenou adresu. Zboží musí být nepoškozené a kompletní včetně veškerého příslušenství.

Pozáruční servis

Vyplňte reklamační protokol a zboží zašlete na adresu našeho expedičního skladu. 

Po přijetí zboží naši technici provedou diagnostiku zařízení, na základě čehož vás informujeme o výsledku a ceně opravy. Po vašem schválení bude oprava provedena. Pokud se rozhodnete, že o opravu nemáte zájem, zařízení vám vrátíme bez dalších nákladů.

Náhradní díly

Zašlete nám poptávku na e-mailovou adresu reklamacie@gastrokuchyne.sk s modelem, sériovým číslem a popisem dílu.

Upozornění: Dodací lhůty závisí na dostupnosti u výrobců. Uděláme vše pro to, abychom vám díly doručili co nejdříve.

Informace pro podnikatele

Odstoupení od smlouvy a reklamace při nákupu na IČO se řídí Obchodním zákoníkem (zákon č. 513/1991 Sb.). Podnikatelé se musí řídit specifickými ustanoveními tohoto zákona. Pro více informací o rozdílech mezi nákupem na IČO a spotřebitelem si přečtěte naše obchodní podmínky.

Často kladené otázky (FAQ)

Dostali jste poškozenou krabici – zboží?
Ihned sepište za přítomnosti kurýra protokol o poškození, abychom zahájili bezproblémové reklamační řízení.
I v případě, že obal je poškozený a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak, jak má být. Nezapomeňte si celý průběh zdokumentovat fotografií (zabalená krabice, po rozbalení a samotné zboží) a následně nás kontaktujte.

Nenašli jste v zásilce fakturu?
Fakturu vám zasíláme na e-mail automaticky po expedici objednávky. V případě, že vám potvrzující e-mail nepřišel, zkontrolujte si složku SPAM a následně nás kontaktujte. Fakturu vám obratem zašleme.

Uvedli jste chybné fakturační údaje?
Zálohovou fakturu generuje systém automaticky podle vámi zadaných údajů. Pokud jste se spletli a chybné údaje jste našli i na ostré faktuře, napište e-mail na info@gastrokuchyn.cz

Chybí některé položky v objednávce, nebo díly?
I ten nejdokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Pokud vám bude cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět.

Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je přiložen při zboží, jehož charakter to vyžaduje. Pokud jste ho omylem vyhodili i s obalem, kontaktujte nás e-mailem reklamacie@gastrokuchyne.sk a chybějící návod vám zašleme obratem.

Nejste spokojeni se zbožím nebo chcete zboží vyměnit?
Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, informujte nás o tom! Postaráme se, abychom vše napravili.
Předem děkujeme, že nevyhazujete obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme vrácení jen v originálním obalu.

Jak zjistím stav mé reklamace?
Stav vaší reklamace si můžete ověřit zasláním e-mailu na reklamacie@gastrokuchyne.sk, kde uvedete číslo faktury nebo objednávky reklamovaného zboží.

NÁKUPNÍ KOŠÍK

close