Reklamace a vrácení zboží

Co dělat, když…


Obdrželi jste poškozenou krabici – zboží?

Neprodleně sepište za přítomnosti kurýra protokol o poškození, abychom mohli zahájit bezproblémové reklamační řízení.
I když je obal poškozen a zásilka se zdá být v pořádku, rozbalte ji co nejdříve, abyste se ujistili, že je vše tak, jak má být. Nezapomeňte celý proces zdokumentovat fotografií (zabalené krabice, po vybalení a samotného zboží) a poté nás kontaktujte.

Nenašli jste v zásilce fakturu?

Fakturu vám zašleme e-mailem spolu s údaji o objednávce. Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, zkontrolujte prosím složku SPAM a poté nás kontaktujte. Fakturu vám zašleme.

Zadali jste nesprávné fakturační údaje ?
Zálohová faktura je generována automaticky systémem podle zadaných údajů, pokud jste se spletli a zjistili nesprávné údaje i na ostré faktuře, napište nám nebo kontaktujte naši infolinku.

Chybí nějaké položky nebo díly?

I ten nejdokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Pokud zjistíte, že vám něco chybí, neváhejte nám dát vědět na adresu info@gastrokuchyn.cz nebo nás řádně kontaktujte.

Nenašli jste návod k instalaci?

Návod k montáži a obsluze je přiložen ke zboží, jehož povaha to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili spolu s obalem, kontaktujte nás prosím e-mailem info@gastrokuchyn.cz a požádejte o chybějící návod – obratem vám jej zašleme.

Nejste se zbožím spokojeni nebo si přejete jeho výměnu?

Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, dejte nám prosím vědět! Uděláme vše pro to, abychom vše napravili.
Předem děkujeme, že jste obal nevyhodili hned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme, aby bylo vráceno pouze v původním obalu.

Upozorňujeme, že zboží zakoupené “na občanský průkaz” nebo pro velkoobchodní zákazníky nelze vrátit.


Reklamační protokol – Stáhnout

 

 

NÁKUPNÍ KOŠÍK

close